Parkeerbonnen

 

parkeren

In dit voorbeeld vertelt het verantwoordelijke bureau de stadsbestuurder dat er een groot probleem is met de parkeermeters van de stad. Volgens de enquêtes van de stad zijn er gemiddeld 2,6 parkeerbonnen per maand. Als dat waar is, vertelt het bureau aan de stadsbestuurder dat er in de volgende twee maanden heel wat parkeerkennis moet worden opgedaan door het bureau.

De parkeerdrukmeting zal ook ongeveer een derde van de tijd overdag de bezettingsgraad van parkeerdekken meten. Tijdens deze speciale uren, wanneer de stad haar gegevens openbaar maakt, ligt de gemiddelde bezettingsgraad van parkeerdekken meer dan 10% hoger dan op andere avonden. Om dat te berekenen, zullen de meters ook het aantal voertuigen controleren dat daar op een bepaald moment geparkeerd staat.

Indien het aantal voertuigen in het parkeerdek meer dan 25% bedraagt van wat het systeem als een vrij dek beschouwt, zal het systeem automatisch het overdekte parkeerlabel van het dek verwijderen en het een witte sticker geven die het als een vrije plaats markeert, wat aangeeft dat uw individuele gemarkeerde plaats een vrije plaats is .

Veel systemen maken gebruik van bewakingssensoren om de parkeerschaarste te detecteren. Op die manier geeft de parkeermeter een goed gefundeerde indicatie van waar er vrije plaatsen zijn en hoe populair het aantal beschikbare parkeerplaatsen per dag is in een bepaalde tijdsperiode.

De parkeermeter kan bepalen welke voertuigen op dit moment binnen een afstand van 15 cm van het meteroppervlak geparkeerd staan, en op elke willekeurige dag kan de meter een sanity check uitvoeren die aangeeft wanneer er voldoende tijd is verstreken sinds de laatste keer dat een voertuig op de parkeerplaats is geregistreerd om het als vrij te beschouwen. De meter werkt niet wanneer de temperatuur buiten 12 graden Fahrenheit bereikt, omdat hij de kans op omwenteling in een bepaalde tijdsperiode heeft gemodelleerd.

Een van de procedures voor economisch beheer is een parkeerbeheersysteem, een soort prijsstructuur met basistarieven voor een bepaalde periode, plus maandelijkse/jaarlijkse/jaarlijkse tarieven. Wanneer het parkeren schaars wordt, bepaalt het systeem uurtarieven die de aard van de schaarste en de economische waarde van het beschikbare parkeren weerspiegelen.

Alle systemen voor parkeerbeheer hebben tot doel het aantal uitgegeven parkeerbiljetten en de waarde ervan tot een minimum te beperken. Zo zijn er tal van redenen waarom het totale aantal maandelijkse parkeerbiljetten in de loop van een jaar kan stijgen: hogere uitgaven van de automobilisten, daling van het aantal bonnen voor te late betaling, bezuinigingen op de studie van parkeertaken in het verleden, enz. Bovendien zou het in veel gevallen verstandig zijn om passende maatregelen te nemen om te hoge (of te lage) leeftijdsboetes en hoge boetes als die boetes worden uitgeschreven, uit te bannen.

Het parkeerbeheersysteem neemt de mediaan over 3 dagen van het totale aantal afgegeven parkeerbiljetten per jaar over de laatste 3 jaar en vermenigvuldigt dit met het aantal vrije plaatsen per maand. Een belangrijk ding om te begrijpen is dat de eisen voor Parkeerkaartjes het totale aantal uitgegeven over de afgelopen 3 jaar plus het aantal bezette parkeerplaatsen per maand over de afgelopen 3 maanden, cijfers die de absurde notie dat het altijd een negatief is geweest . De 3-daagse editie PCMS (Parking Meterus (maɪkɪtʀməp)) kan dit berekenen voordat de meter wordt ingesteld om tot een oplossing te komen. Blijf op de hoogte van dit speciale nummer, waarin u een document zult aantreffen waarin ons systeem wordt beschreven en een paar toepassingen die ik ergens in het jaar 2000 wil presenteren.

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *